Jag hetsåt naturligtvis igår kväll också :...

Jag hetsåt naturligtvis igår kväll också :(. Jag ska ju på kalas idag.. Suck. Både igår och i förrgår på dagen hetsåt jag mer vanlig mat, inte godis. Det blev ist det jag hade hemma, turkisk yoghurt, russin, nötter, torkade aprikoser och så bakade jag scones på fullkornsdinkelmjöl. Åt ändå bra igår på dagen, men rastlösheten/oron/stressen/ångesten över allt jag måste ta tag i innan jag skulle iväg idag gjorde att det kändes omöjligt att sluta äta efter middagen =/. Kanske måste införa nån slags regel att aldrig äta ensam.. Men då kommer jag väl hetsa varenda dag pga sug och hunger ist :(. Åh vad svårt det ska vara att bara ha ett normalt jävla liv!!


Kommentarer
Postat av: Loke

skulle kunna vara jag som skrivet ovanstående... Mitt liv / dagar ser ut som dina..

Men hoppas innerligt att vi båda kommer ut ur helvetet snart! Ta hand om dig! kramar

2011-08-06 @ 14:15:53
URL: http://medestruit.blogg.se/
Postat av: hannah

mitt liv ser i princip ut exakt som ditt, fast jag är bara 16 år. vet precis hur du känner och det är verkligen inte lätt. känns som att jag sviker mig själv precis hela tiden och jag fattar inte hur jag tänker när jag tror att jag kan köpa hem godis!

ska nu försöka ta tag i mina problem efter flera år av dåligt mående. hoppas du gör detsamma så att vi kan få slut på den häre hemska sjukdomen. kram.

2011-08-06 @ 15:20:22
Postat av: pussel

=( Kramar till er också!

2011-08-08 @ 20:58:31
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0