Snälla gud, låt mig slippa vakna imorgon!

Jag förstår inte hur jag lyckats vara tillsammans med en sån elak människa som T. Eller är han 'bara' otroligt korkad?? Han borde veta precis vad som får mig att må dåligt. Att bli fruktansvärt ledsen. Förtvivlad. Vad som får mig att gråta och gråta och gråta och känna mig otröstlig. Jag kan inte förklara det riktigt. Jag står inte ut med att han inte svarar på mina frågor eller mina sms. När han har saker att göra, när han är hemma hos sina föräldrar som nu i påskhelgen, då har han "fullt upp" och har inte ens tid att svara på ett sms. Inte förrän jag börjar tjata om svar. Jag hatar det.

När han däremot är ensam DÅ skickar HAN sms till mig och förväntar sig minsann svar! Svarar jag inte då så undrar han om jag är sur! Jag står inte ut med att han bara hör av sig när HAN har tid och lust, men skiter i mig totalt när jag vill ha kontakt med honom. Då ignorerar han mig fullständigt. Det känns ungefär som om jag håller på att drunkna och viftar och skriker på hjälp precis framför honom, men han bara vänder sig om och stoppar i hörlurar i öronen och går därifrån!! Jag tycker att det är så jävla elakt! Grejen är att han gör om det också. Gång på gång på gång. Varje vecka. Hur kan man göra så när man vet att personen man gör det mot blir fruktansvärt ledsen, förtvivlad? Han är som en sten. Kall och oberörd. Han känns inte mänsklig. Usch, det är hemskt.

Jag önskar att jag aldrig hade träffat honom. Jag önskar att jag kunde radera de senaste två åren ur mitt liv.

Han vill inte vara tillsammans med mig. När jag var hos honom senast så sa han att han kunde tänka sig att träffa mig igen, men det skulle inte vara något regelbundet isf och inte för att bli tillsammans igen. Ändå sms:ar han redan veckan efter och undrar om jag vill ses den helgen eller påskhelgen!? Sen när jag vill träffa honom på påskhelgen så svarar han inte om han vill följa med till mamma, inte förrän någon dag innan helgen messar han att han ska hem till sina föräldrar. Varför gör han så? Varför vill han göra mig så illa? Klart som fan att jag blir ledsen då. Jätteledsen. Sen har han inte tid att svara på sms, men han har tid att skriva egna sms om vad han gör!? Han ignorerar det jag skriver, som om han inte ens fått sms:et, men skickar ett eget och skriver om ngt helt annat!!? Jag förstår det inte. Hur fan kan han göra så??

Idag sms:ade han och frågade om jag ville att han skulle komma till mig! Vad fan tror han!?!??! Det är valborgsmässoafton imorn!! Klart som fan att jag planerat något då!!!!!! Och han messar dagen innan!?!??!? Jag hade ju mer än nånting annat velat vara med honom den här helgen egentligen. Nu har jag verkligen försökt att tvinga mig själv att hitta på något annat för att inte fortsätta att vara destruktiv och leva för en kille som inte vill ha mig, och så messar han och gör mig förtvivlad. Förtvivlad för att jag hade en chans att få vara med honom, det som jag ville mest av allt, men nu har sumpat genom att boka upp mig på annat. Förtvivlad för att han är så dum som inte kan tänka längre än näsan räcker. Förtvivlad för att han alltid tänker på saker i sista sekunden. Han hade säkert inte en aning om att det var valborgsmässoafton i helgen ens! Inte förrän idag kom han väl på det och insåg att han inte hade något att göra.. Och DÅ duger det att vara med mig. Jag hatar honom. Jag avskyr honom.

Hur är det möjligt att älska någon man hatar????? Hur kan man vara så elak mot sig själv? Varför kan jag inte välja vem jag ska vara kär i? Varför måste mitt liv vara ett helvete? Hur kan T vara så fruktansvärt elak mot mig?

Ikväll har jag gråtit och gråtit och gråtit. Jag har känt mig så otroligt ensam. Jag skulle ha gått på bio med en kompis ikväll. Jag kunde ha gått ut och träffat en annan kompis. Men jag bara grät. Jag ville ingenting förutom att få träffa T. Jag önskade att han skulle komma. Komma och trösta mig. Jag kände mig så ensam och ändå valde jag att fortsätta vara ensam trots att jag hade möjligheten att inte vara det. Men jag ville ju träffa T!! Inte nån annan!! Jag kunde inte sluta gråta. Jag grät medan jag åt middag! Det finns inget värre. Jag stod inte ut. Satte på TV:n tillslut och började kolla på Talang och sen en film. Då slutade jag gråta och kunde ägna tankarna åt filmen ist.

Fy fan vilken jävla skitkväll. Så fort jag tänker på T börjar jag gråta. Fy fan vad jag hatar honom. Hur kan han ignorera mig i en vecka och sen fråga om jag vill träffas när HAN inser att han inte har något bättre för sig?? Jag skickade ett sms ikväll när jag var så ledsen och skrev att jag inte fattar hur han kan göra så och att jag var jätteledsen. Han svarade naturligtvis inte. Det minsta han kan göra då är väl att ringa upp och trösta mig åtminstone?????? Hur har han samvete att bara förstöra min kväll och sedan skita i mig?? Han tar noll ansvar för sina handlingar. Jag avskyr det. Jag avskyr sådana människor. Hur kan man vara så elak?

Jag hatar honom! Jag vägrar älska honom mer. Jag vägrar vara kär i honom. Hur fan kan jag vara det när han är en sån jävla idiot? När han får mig att må så himla dåligt och sen bara skiter i det? Hur fan kan man leva med att göra en annan människa så illa?? Jag KAN INTE fatta det! Jag ångrar mig ju iaf när jag har varit elak. Jag får dåligt samvete! Jag ber om förlåtelse! Han bryr sig inte. Han är fan inte mänsklig. Är man inte psykopat när man är sådär känslokall? När man bara kan köra över andra utan att bry sig ett skit? Det är vidrigt. Det finns inget värre.

Jag är så ledsen. Jag vill inte vakna mer. Jag vill inte vakna imorgon. Snälla gud, låt mig slippa vakna imorgon!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej! Jag ville bara säga att jag tycker att det är starkt av dig att våga skriva detta om en kille du älskade. Och jag är inte så jättebra så sånt här med att trösta människor jag försöker men vet inte om det funkar, men vad jag tycker att du ska göra det är att skita i honom, radera hans mobilnummer eller byt till och med nummer så kan han aldrig mer smsa dig, umgås med kompisarna som du älskar och jag hoppas att du har någon extra speciell kompis som du kan vara med som du blir glad av, jag har det varje gång jag pratar med henne blir jag på jättebra humör så det hoppas jag att du också ha och en bra familj, men om du inte vill prata med dem om det kan du ju alltid prata med en psykolog, de jag är duktiga jag har gjort det och efter det blev jag en mycket starkare människa. och killar kommer och killar går, jag vet att det kan vara svårt i början men du är säkert en jättebra tjej som förtjänar det bästa och han är inte det bästa. jag träffade en kille, han skrev såååå fina sms men sen ibland när jag skrev så svarade han inte och jag mådde så dåligt kände mig så ful och frågade varför han inte ville ha mig men han var bara en player som många andra. Så tänk inte på T. mer du kan hitta någon som behandlar dig på det sättet du borde bli behandlat och han kommer att älska dig mer än något annat. T. är inte redo för ett förhållande låter det som i det du skriver, och om det bara passar när han inte har något annat för sig så dumpa honom direkt! DU ska ALLTID komma FÖRST! men mitt tips är att du ska byta mobilnummer för då kan han inte få tag på dig och då slipper du få massa sms av honom som påminner dig om honom. Jag hoppas att det var till lite hjälp men som sagt jag är inte så jättebra på sånt här men ville bara skriva det för att visa att du verkligen förtjänar bättre! Om du vill höra av dig är min mejl adress: [email protected]

2011-05-15 @ 23:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0