Nu sitter jag på tåget till T. Mamma är or...

Nu sitter jag på tåget till T. Mamma är orolig att jag ska bryta ihop efter helgen, bli så där fruktansvärt ledsen igen. Jag har faktiskt känt mig mindre ledsen ju längre tiden gått och haft mindre och mindre kontakt med T, ändå åker jag till honom nu. Suck. Hetsåt både i söndags och i tisdags tror jag det var =/. Känner mig lite sjuk. Borde väl vara glad, jag som önskat mig sjuk, men nu när jag ska träffa T vill jag ju inte vara sjuk ^^. Jaja, inte vet jag. Var på cellprovskontroll i onsdags och jag berättade att jag hade mkt flytningar och svullen och ond mage. Barnmorskan tyckte jag skulle börja föra dagbok och kolla om jag ser något samband med menscykeln eller nån viss mat.. Känns hopplöst, är ju typ det jag gjort i flera år. Men men, kanske borde bli noggrann med det och blogga varje dag.. =P. Nu sitter jag fast mellan två tågavgångar. Förseningar såklart, det blåser ju! Å vad jag önskar att jag hade bil!!


Kommentarer
Postat av: sara

Hej! I min blogg skriver jag om kampen mot ätstörningar ångest osv osv. Kika gärna in om du känner igen dig eller bara vill vara med och stötta varandra om att gå ned i vikt?

Mitt mål är att gå ner 6 kg till den 1 Juni. Är du på? Är NI på? :)

Kika gärna in och lämna någon kommentar! Kram :)

2011-04-15 @ 10:39:14
URL: http://atstorningar.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag har varit där i flera herrans år och det är ingen som kan komma och säga "hon är överdriven.." detta tycker jag DU ska kolla upp innan nått händer. Jag låg med en hjärtmaskin. kämpa tjejen!

2011-05-26 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0