Usch, jag mår illa! Kom precis på att ja...

Usch, jag mår illa! Kom precis på att jag glömt ta Stratteran idag. Fan fan fan! Kan ju inte gå hem från jobbet och ta den! Jävla skit. Får helt enkelt ta den när jag kommer hem. Men tycker redan att jag börjar få ont i huvudet..:( Jag orkar inte mer! Jag gör inte det! Det spelar ju ingen roll att buggen är kul om resten av livet är piss. Då står jag inte ut. Och ska ens livet vara så att man ska behöva "stå ut" med det?? Vem orkar leva så? Usch vad värdelöst det känns :(. Hopplöst. Jag vill bara hem. Önskar att klockan kan bli fem nu! Men dagen har bara börjat. Jag vill hem och gråta.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kämpa på ♥

2010-09-22 @ 08:43:52
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0