Söndag

Jag har sovit så jäkla dåligt inatt =/. T vaknade två ggr på grund av mig och blev livrädd för mig. Han trodde väl att jag skulle slå ihjäl honom eller nåt. Jag hade jättesvårt att somna och det känns som jag har vaknat hundra ggr.

Vi har varit och skjutit lerduvor hos en av T:s gamla kompisar. Det var kul, spännande. Ingen av oss hade skjutit förut men vi träffade ändå några stycken var =). Bara att hålla i, känna på och ladda ett gevär var häftigt =P. Det var tungt och jag blev helt skakig och helt slut haha.

Nu ska vi äta lunch och sen åka hemåt.

Edit:
Här försvann halva mitt inlägg p g a den här jävla pissiga internetanslutningen!!!!!!!!! Är skitförbannad! Kommer inte ihåg vad jag skrev heller så kan inte skriva om! Inte hinner jag heller. Hata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0