Krossad kärlek

Vad fan ska jag göra!?!?!? Jag vill flytta till T!!!! Jag  v i l l  i n t e  flytta till en ny lgh här!! Jag vill inte! laughing smileys

Ingen tar mig på allvar om att T gjort slut heller. Inte mamma, inte läkaren på NPU... Inte jag själv heller? Det är ju inte så konstigt när vi gjort slut hundra ggr redan och blivit tillsammans igen, men den här gången verkar det verkligen vara allvar från Ts sida. Fast han verkar inte riktigt vara 100% säker själv. Han har inte tagit bort mig som "in a relationship with" på Facebook och inte berättat för sina kompisar eller sin familj. Möjligtvis berättade han för sin mamma igår eftersom hon ringde mig.. Jag svarade dock inte, hann inte. Vågade inte heller. Undrar om hon ringer igen..

Jag är så ledsen. Jag vet inte hur jag ska göra med någonting längre. Jag kan inte släppa tanken på T och mig.

Jag tänker (såklart) på det där lilla livet jag hade i mig, om det hade blivit ett barn.. Då hade T och jag antagligen varit tillsammans fortfarande och bott ihop vid det här laget. Jag hade älskat det barnet över allt annat på jorden.

Nu är allting borta och jag är ensam. Jag är så ledsen, så tom. Jag har inte lust med någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0