Fredag

Vikt: 62,6 kg

Morgon:
80 mg Strattera, 2 kapslar omega-3
Frukost/Fm-fika: te m 2 cl mellanmjölk, 1 fralla m bredgott, ost o gurka
Mellanmål: kaffe m grädde
Lunch: kött m lite gräddsås, fetaostsallad
Em-fika: 1 bit daimtårta o 1 bit mandeltårta, kaffe m grädde
Middag: 1 stor morot, 2 ägg, senapssill, crème fraiche

När jag skriver det här sitter jag på tåget, kl är 21. Har dock inte mobilt internet så får posta detta när jag kommer fram eller imorgon.

Idag har varit en skitdag. Har inte mått bra. Har varit deppig. Blev iaf av med förstoppningen när jag kom hem från jobbet. Hade ont och hade massa gaser i magen på vägen hem. Jag antar att det är LCHF-maten som gör mig förstoppad och sen mjöl-fika som gör mig dålig i magen, men jag är inte säker ändå. Förra helgen var jag jättebra i magen och då hade jag ju i princip ätit samma som nu i veckan. Jag tycker att det verkar lite hipp som happ och det känns hopplöst. Jag hatar det!

Sitter på tåget till T nu. Har fortfarande ont i magen. Ville gråta när jag gick till tåget. Min ryggsäck väger bly. Jag har ett ton grejer med mig, som vanligt. Har iaf lyckats att försjunka lite i nr 1 av LCHF-magasinet =), så nu känns tågresan helt ok. Jag gillar det här tåget jag sitter på nu. Får först ta pendeln en bit och den är inte så kul, men det här tåget verkar det oftast vara ganska lite folk på och det är bekvämt.

T ska ha städat lgh ikväll och förhoppningsvis köpt choklad… Jag tror att jag vill ha det ^^. Jag vet inte om jag helst vill ha sex direkt eller först kolla på en film när jag kommer fram. Jag är jättesugen på att kolla på film och äta lite choklad. Jag behöver verkligen bara ”slappa”. Samtidigt är det tråkigt att bli för trött.. särskilt att T blir det.. =/

Att jag mått så dåligt idag tror jag beror på att det känns som jag inte haft en ledig stund den här veckan. Jag behöver liksom mina ensamma kvällar framför internet. Jag pallar inte riktigt att inte hetsäta, laga matlådor, gå på buggkurs och åka iväg på helgen (med allt vad det innebär, t.ex. planering och packning). Jag känner mig konstant stressad. Jag tror det iaf. Åtminstone något som liknar stress. Jag orkar inte bara! Vill bara skjuta ifrån mig allting och göra ingenting. Vara ifred! Jag vill stoppa tiden och hämta andan. Jag hinner inte med! Jag orkar inte med allt! Jag vill vara arbetslös eller bara jobba några få timmar med något jag tycker är riktigt kul. Jag känner mig utbränd. Eller gör jag det? Jag vet inte hur det känns. Jag bara tror.

Jag önskar att jag bara kunde stoppa allt runt omkring mig och sitta och surfa ifred, länge. Som det är nu hinner jag inte. Jag stressar och stressar och hinner ändå knappt med nånting och sen stressar jag för att hinna isäng innan kl 24, fast jag egentligen borde gått och lagt mig redan kl 22 eftersom jag går upp kl 06 och ALLTID är trött.

Usch. Usch för allt jobbigt. När vi åkt vidare från stationen vi står på nu ska jag försöka våga gå på toa. Orkar inte vara kissnödig hela vägen till T =/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0