Förtidsröstat, men vem bryr sig..

Fy fan vad jag är arg, ledsen och besviken! Jag kan inte vara tillsammans med T längre och det gör mig så ledsen. Han är så jävla dum i huvudet! Han går och röstar på ett parti trots att han inte har en aning om vad han vill rösta på!? Då får man väl ta reda på det, rösta blankt eller skita i att rösta helt och hållet då!

Jag har iaf varit och röstat på Miljöpartiet nu, för miljöns skull, djuren och naturen. Stod i en jävla kö i ca 45 min! Har inte tid med det!!!!!!!!! Jag skulle ju för fan tvätta idag!!!!!!!!!!!! Och nu behöver jag äta och ta det lite lugnt!!!!!!! Jag orkar fan inte mer!!!

Jag måste tvätta, men jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Hur ska jag göra då? Jag måste ju diska också, och fixa matlåda till imorn. Och jag behöver verkligen fila naglarna nu, de kommer gå av annars och då hatar jag mig själv för det sen.

Hur orkar folk med allt? Jag är helt förstörd. Jag orkar inte gå till jobbet imorgon! Jag orkar inte tvätta håret imorn, men jag måste, annars mår jag dåligt hela dagen över det. Jag orkar inte det!!! J a g  v i l l  i n t e ! ! !

Usch vad jag HATAR livet! Det kan dra åt helvete!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0