Ett inlägg till...

...om Anna JD Jacobsson. Hon skriver helt fantastiskt (och verkar helt fantastisk som person ^^). Där har vi positivitet och tacksamhet om något!
Läs bara detta tex:

"Jag är verkligen sjukt lyckligt lottad.
Min man är den mest omtänksamma, kärleksfulla, varma person jag någonsin träffat och han är helt galen i just mig. Våra barn är friska, trygga och lyckliga, vi har tak över våra huvuden och mat på vårt bord. Livet behandlar mig väl och jag ska göra mitt bästa för att hand om de gåvor som tilldelats mig.
"

♥♥♥

Edit: Jag har faktiskt det här inlägget utskrivet och uppsatt på ytterdörren =P (från hennes gamla blogg på Metrobloggen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0