Ångrar mig!

Usch, jag ångrar mig! Fan också! Jag är så osäker själv. Tycker själv att jag inte är påläst om vad de olika partierna står för. Jag är missnöjd med mig själv och det går ut över T =(. Jag tycker fortfarande att det är dumt och konstigt att rösta på något man inte vet vad de står för, särskilt när han inte alls verkar ha sådana värderingar. Vi brukar ju tycka lika i det mesta. Men jag är så jävla dum i huvudet som gör slut för en sådan sak. Det hade ju varit tusen gånger värre om han verkligen HADE helt andra grundläggande värderingar än vad jag har.

Man kan ju faktiskt prata med varandra och försöka förstå varandra istället för att bara göra slut hit och dit för minsta lilla upprördhet =/. Bara det att jag blir så förbannat upprörd för minsta lilla ^^. Jag blir så arg och ledsen att det gör ont!

Nu har jag ätit middag, men jag är fortfarande hungrig. Jag hatar det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0