Val, kval, mat, hets?

Usch, jag har ätit för mkt! Jag är så rädd för att gå tillbaka till hetsätning, jag vill inte!! Var sugen på att köpa naturgodis när jag var och handlade, men jag gjorde inte det. Igår köpte jag dock vindruvor, så nu har jag ätit en massa vindruvor, en stor bit brie och sen "riktig" middag bestående av en skiva fläskkarré stekt i massa kokosfett och en riven morot. Är ju mätt nu, jättemätt, men har så jäkla svårt att sluta äta! Ska dricka en mugg te till och ta lite kakao och grädde till det...

Suck.

Tänker så mycket på T också. Han gör mig bara besviken. Jag vill nog inte ens ha tillbaka honom längre. Det är så sorgligt allting. Önskar att han var en annan person =(. Jag vill så gärna hitta någon som passar mig. Som älskar mig. Varför måste allting vara så svårt? Jag är så trött på allt. På jobbet, på mamma, på T, på NPU. Jag vill inte mer. Jag orkar inte! Jag har tröttnat!

Jävla förbannade skitliv.
Om T kunde sluta hör av sig. Jag vill inte ha med honom att göra längre.

Usch, jag har faktiskt nästan lust att hetsäta nu. Gå och köpa naturgodis och proppa i mig. Choklad ♥. Livet är ju meningslöst utan godis. Förut levde jag för att hetsäta. Vad har jag att leva för nu?

Usch. Och imorgon är det bugg och jag har typ lovat en kursare att jag SKA pallra mig iväg dit imorgon. Vi skulle buggat igår eg, men jag orkade inte.. =/
Hur fan ska jag orka imorgon då?? Jag orkar ju knappt ta mig till jobbet!! Jag orkar inte! Jag vill sova! Jag är ju för fan sjuk!!!!!!!!! Åååhhhh, jag orkar bara inte mer. Jag vill stanna tiden!

Om jag ändå inte hade köpt de där förbannade jävla MÖGLIGA vindruvorna!!!!!!! Det hade varit lagom med bara köttbiten!! ÅÅåhhh jag är så jävla värdelös och onödig. =(

Kommentarer
Postat av: a

var inte så hård mot dig själv. tycker det låter jätteduktigt av dig att inte gå och köpa naturgodis när du kände sug. och även om det var för mycket i efterhand med vindruvorna, så var det ju ändå inte så farligt! Kämpa på, du är duktig!

2010-10-25 @ 23:15:25
Postat av: F

♥♥

2010-10-26 @ 00:22:30
Postat av: Mimmi

Jag tycker också att du är jävligt hård mot dig själv. Jag klarar inte en dag utan överätning/hetsätning... Du klarar flera veckor!! Du är så jävla duktig. Du mår dåligt men orkar gå till jobbet, orkar hålla dig ifrån hetsätningarna. Du är sjukt bra.

2010-10-26 @ 15:30:01
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: pussel

Tack snälla snälla ni! ♥

2010-10-26 @ 23:24:31
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0