Tog 18 mg Concerta imorse. Känner att både...

Tog 18 mg Concerta imorse. Känner att både suget och tankarna på mat och choklad har avtagit. SÅ skönt! Har 96 i puls och liite ont i huvudet. Hoppas jag bara inte fastnar i badrummet och river upp såren när jag kommer hem, och sen sitter och gråter resten av kvällen.. Det är faktiskt sjukt hur medicinerna påverkat mig, märker jag nu när jag nästan slutat med dom.. Igår var jag så jäkla nära hetsätning och jag hade nästan bestämt mig för att hetsäta idag. Har tänkt på frallor och vilken choklad jag varit sugen på. Usch :(. Jag vill verkligen inte tillbaka till det där suget och de där tankarna! Kan det inte finnas en biverkningsfri hungerdämpare som Concerta?^^ Är hyfsat pigg också trots sömnbrist. Utan Concertan hade jag knappt överlevt jobbet idag. Borde naturligtvis lägga mig i tid ist =/. Såren i ansiktet håller på att läka nu, iaf de flesta. Skumt det där, de lever sitt eget liv. Blir först större och större och läker sedan ut, trots att jag river upp dem lika mkt! Kommer ju oftast nya när de gamla läker, men livsperioden för ett sånt sår är skum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0