Slut

Varannan minut vill jag inte leva längre. Ibland är det var tionde minut, ibland byter det en gång i halvtimmen, timmen, halv dag eller dag...

Jag ska somna i oktober och jag vill inte vakna mer. Jag vill inte uppleva november. Jag vill inte finnas mer. Jag skiter i resten nu.

Godnatt.

(Vaknar jag imorgon, vilket jag tyvärr kommer göra med 99,9999999999999999999999% sannolikhet, så ska jag lägga 99% av min energi på att bli smal och 1% på att träffa, lära känna, umgås med och ha sex med så många killar som möjligt. Om någon av dessa procent inte blir uppfyllda, vilket inget kommer bli, så måste jag lägga dem på att samla mod till att ta livet av mig).

HELVETES FÖRBANNADE JÄVLA SKITLIV OCH ALLA JÄVLA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!! JAG AVSKYR OSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0