Lördag

Den här helgen är T hemma hos sina föräldrar för att fira sin farmor som fyller 95 år. Jag skulle naturligtvis ha varit med, om bara allting hade varit som förut. Nu är det inte det. Jag är hemma, ensam, och han är där.

Igår kväll kom iaf en kompis hit och vi kollade på Idol! Det var trevligt. Var tvungen att städa undan en massa papper (post sen flera veckor tillbaka och lappar, kvitton, allt möjligt), dammsuga och städa handfat och toalett. Äntligen! Skönt.

Ikväll ska jag på fest hos en kollega. Jag måste fast jag inte har någon som helst lust =(. Jag vill vara hemma! Surfa, fortsätta att städa, diska, tvätta, rensa bland kläder och prylar, kanske kolla på någon film och äta lite kakao med grädde =P. Jag har plåsterlappar i hela ansiktet för att jag inte ska riva upp såren hela tiden. Jag kan (vågar/vill) inte ens gå ner med tvätten i det här tillståndet =/. Jag ser inte klok ut!

Jag orkar inte gå på fest. Orkar inte försöka vara glad. Är rädd att jag blir dålig i magen om jag dricker mkt alkohol. Vet ju hur det blev de gånger jag och T delade på en flaska vin i vintras och våras... Har inte druckit särskilt mkt på många månader nu. Min mage tål nog inte det längre, den har väl blivit ovan kanske? Är iaf livrädd för att bli dålig i magen på festen! Usch. Samtidigt vill jag inte gå på fest utan att dricka. Orkar absolut inte socilaisera mig om jag inte dricker =/.

Kommentarer
Postat av: Ann-Eli

ha så kul på festen ikväll!!

2010-10-23 @ 15:14:30
Postat av: Ann-Eli

http://www.lchfmagasinet.se/

2010-10-23 @ 15:14:40
Postat av: Ann-Eli

Det blir säker kul. Ta det vackert med alkoholen så ska det nog gå bra med din lilla mage. Kramar om!

2010-10-23 @ 15:15:53
Postat av: j.

Tänk också på medicinen du tar, det kan sluta illa om man dricker alkohol tillsammans med vissam mediciner. Tycker du ska läsa lite mer om det, och sen hoppas jag att du kommer iväg till festen ialf. :) Tror det blir kul när du väl tagit dig dit!



Kram

2010-10-23 @ 15:17:00
Postat av: linnea

helgen, värre än alla de andra dagarna.. känslan av ensamhet större ön någonsin. fredag idol och hets - fan vad jag hatar mig själv. ska jag ge upp mitt liv? vill ah hjälp. skriker på hjälp men ingen lyssna. ensam i en ny stor stad. 8 år har de hållit på. snälla se mig. / förlåt att jag bara babblar på. men du är inte ensam.!

2010-10-23 @ 17:53:27
Postat av: pussel

Ann-Eli:

Jag prenumererar redan på LCHF-magasinet =).



j.:

Ja, med Strattera ska det funka att dricka alkohol, men man ska vara uppmärksam på hur mkt man tål och känna efter om man får förstärkt effekt el liknande. Baksmällan kan också vara värre eftersom det är en långtidsverkande medicin.



linnea:

=( Usch. Ja helgerna är alltid värst. Har du sökt hjälp hos någon ätstörningsenhet? Du kan få en remiss från en läkare på vårdcentralen, det fick jag. Har du flyttat till ny stad för att plugga?

Kram!

2010-10-24 @ 03:06:03
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0