Jag är jättesen till jobbet. Som vanligt...

Jag är jättesen till jobbet. Som vanligt den senaste tiden. Har ont i halsen, fick det igår. Hoppas att jag blir sjuk, men tror tyvärr inte det. Orkar knappt gå idag. Tungt att lyfta fötterna. Känner mig lite småsjuk. Hade verkligen velat stanna hemma =/. Jag skulle väl behöva jobba till minst kl 19 idag för att få ihop mina timmar. Tänker inte göra det dock. Mår så dåligt av att komma hem sent, då blir det i princip omöjligt att ens komma isäng före 24 =/. Lyckades gå och lägga mig halv elva igår iaf! Riktigt bra för att vara mig. Känner mig fortf ledsen idag och tänker på T. Ska inte ta Concertan idag. Ska nog skippa den helt i en vecka och känna efter hur det känns. Jag vill börja träna på gym. Önskar att jag kunde hitta en träningskompis som skulle vilja börja träna med mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra Winkler

Kämpa på! Det är tufft men det går!

2010-10-20 @ 11:49:04
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0