Varför kan jag inte bara må bra!?

Usch. Usch! Jag vill inte leva idag. Jävla pissdag. Jag har varit så trött och det har varit riktigt tråkigt på jobbet. Jag är trött på det! Trött på allt! Trött på att må dåligt! Nu verkar ju T vara kär i mig ändå, jag har fixat en ny lgh m.m. Ändå är jag inte glad. Jag är ledsen. Jag vill inte leva. Jag orkar inte göra allt man måste göra för att fungera i det här samhället! Alltså kan jag inte leva här då? Eller??

Jag kan inte bara bli glad. Bara tycka att allt är kul. Det funkar inte så. Jag försöker nästan HELA TIDEN. Ibland är jag glad, men oftast mår jag inte bra, av vilken anledning vet jag inte!! Då hade jag kanske kunnat göra något åt det! Jävla förbannade skitliv! =((

Jag kämpar mot att hetsäta för att jag vill ha ett normalt liv och naturligtvis för att jag mår dåligt av att hetsäta. Men då tror jag ju att jag ska må BÄTTRE när jag klarar av att stå emot! Nu är det helgen som spökar igen, jag är ganska säker på det =/. Måste åka och hälsa på min farmor. Trodde att mamma skulle följa med så att jag kunde åka till Sthlm med henne, men nu ska hon inte det så jag måste åka själv. Jag hatar det! Jag orkar inte, jag vill inte och jag vet inte vad jag ska göra eller säga hos min farmor =(. Hur kan man bli så socialt "rädd" för sin egen gamla farmor som jag i princip växt upp med!? Jag förstår det inte själv =(. Jag hatar mig själv =(. Jag vill inte leva. Jag orkar inte. Allt känns för jobbigt =(.

Ska jag sitta här och gråta nu igen? Jag vill inte ha det här livet! Jag vill att det ska vara som förut. Som när jag var liten. Som när jag hade kompisar och bodde hemma hos mina föräldrar och knappt hade något ansvar för mig själv. Jag orkar inte leva så här. Jag vill bli arbetslös eller sjukskriven, men samtidigt inte. Helst vill jag plugga något kul och få ett jätteroligt jobb och så vill jag få bättre självförtroende och självkänsla så att jag tror på mig själv. Nu tycker jag ju att jag är värdelös på allt hela tiden, samtidigt som jag ofta tycker att alla andra är dåliga också ^^. Jävla skitliv!!!!!!!!! Ta mig härifrån!!!!!

Jag prövar om D-vitamin kan göra mig mindre deppig, jag har prövat Fluoxetin, Atarax, Sertralin, Strattera och Concerta.. Jag försöker äta LCHF-kost för att må bra och slippa hetssug. Jag tycker att jag prövar och försöker och vill bli bättre, men ändå sitter jag här och tycker livet är skit och att allt är hopplöst! Vad fan ska jag göra då??!?!??! Jag orkar inte mer!!!!!!

Kommentarer
Postat av: h

Kan va så att du lider av dystermi..En sjukdom som hindrar en från att känna glädje. Förstår dig o hoppas verkligen att det vänder för dig!♥ Kram!

2010-11-12 @ 12:59:33
Postat av: pussel

Det tror jag inte.. Jag kan känna glädje.

Kram

2010-11-12 @ 19:32:28
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0