Dagens, onsdag

Jag är så förbannat jävla trött!!!!!!!!!! Jag bara MÅSTE sova!! Ändå sitter jag här...

Vikt: 59,7 kg
Motion: 35 + 20 min promenad

Frukost: 18 mg Strattera, 18 mg Concerta, 30 µg D-vitamin, 2 kapslar omega-3, fet omelett, 2 msk linfrön i vatten

Fm: 2 koppar kaffe m grädde
Lunch: fisk i ugn m mkt kokosfett, smör, grädde, broccoli, kokt ägg, räkor
Em: 1 kopp kaffe m grädde
Middag: 1 skiva fläskkarré stekt i massa kokosfett, smörskiva, riven morot


Efter jobbet var jag och skrev på kontrakt för ny lgh, den här gången fick jag det. Flyttar dit mellan jul och nyår. Var riktigt hungrig när jag kom hem. Handlade på vägen hem och var sugen på naturgodis, men köpte inget =).

Försöker planera helgen. Får ångest av det. Jag vill bara sova nu och jag SKA det också. Måste, Ska, Vill!! NU! (Vilket kanske innebär runt kl 23 när jag genomgått min gå-och-lägga-mig-procedur med ansiktstvättning och allt. SUCK.)

Ska bara lägga upp bilder på det jag "lagade" idag. Latmansmat ^^, men jäkligt gott (och fett^^) är det... Blev middag till idag och lunch på fredag. Imorn tar jag också fläskkarré till lunch, fast stekt häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0