Trött och hetssugen onsdag

Vikt: 60,1 kg
Motion: 35*2 min promenad

Frukost: 18 mg Concerta, 30 µg D-vitamin, 2 kapslar omega-3, 2 kokta ägg, smör, spenat stuvad i Cream cheese garlic&herbs och smör, 2 msk linfrön i vatten

Fm: 2 koppar kaffe m (ekologisk) grädde
Sen lunch: (ekologiskt) kokosfett, gul lök, vitlök, (ekologisk) köttfärs, (ekologiskt) bacon, (ekologiska) ägg, grädde, kryddor, riven ost, sallad, tomat, gurka, majs
Em: 1 kopp kaffe m (ekologisk) grädde, 1 mugg te m 2 cl ekologisk mellanmjölk, (ekologisk) turkisk yoghurt, 15 mandlar, 2 torkade plommon
Middag: 1 burk tonfisk i olja, 3 (ekologiska) morötter, massa ostskivor

Kväll: 2 clementiner, ca 1 tsk kakao m grädde, te m (ekologiskt) kokosfett o grädde

Nu vill jag gå och köpa en chokladkaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Usch, jag mår inte bra =(. Jag behöver nog gå och lägga mig...
Fan, jag hinner innan dom stänger om jag går till affären nu! Jag skulle vilja ha frallor (med smör och ost) och choklad... Fast det finns inga frallor i min affär här. Ska jag vänta till imorgon med att hetsäta? Ska jag överhuvudtaget sabba allt nu och hetsäta?? Vill jag det?? Orkar jag stå emot? Vill jag det?

Om jag bara går och köper lite naturgodis ist? Då behöver jag inte spy. Fan fan fan! Jag vet inte hur jag ska göra!!!!! Jag vet ingenting! Eller jo, jag vet att jag är ensam. Jag har ingen som hjälper mig i den här skiten. Jag vill inte tillbaka, men jag orkar inte vara här och nu heller! Jag orkar inte!!

Nej, jag har bestämt mig. Jag går och lägger mig. Jag stänger av mobilen (så att jag inte blir distraherad om T svarar på mitt mess som jag skickade förut) och går och lägger mig. Lägga in alla matbilder (som jag vill lägga in i inläggen på bloggen) från telefonen kan jag göra imorgon. Blogga mer kan jag göra imorgon. Ringa mamma och min farmor kan jag göra imorgon. Visst är det bättre? Det är ju allt det jag vill/måste göra som jag har ångest över och gör att jag isf kommer hetsäta istället för att göra skiten! Bättre att bara skita i allt och gå och lägga sig istället.. Jag behöver ju sova mer än nånting annat just nu. Kanske kan jag för en gångs skull prioritera rätt!?

Kommentarer
Postat av: Hanna

JA!! Jag hoppas att du gick och la dig!! Då skulle jag bli inspirerad till att göra detsamma under den "ensam-hemma"-helg som kommer!! Hoppas, hoppas, hoppas att jag orkar stå emot. Ska tänka på att du gjorde det!!

2010-11-11 @ 03:44:46
Postat av: k

2010-11-11 @ 15:20:36
Postat av: pussel

Hanna:

Usch vad jobbigt med en ensam-hemma-helg! Nu tror jag att jag skulle klara det, men för ett par år sen gjorde jag det aldrig.



Jag stod emot igår och jag hoppas verkligen att du kan stå emot i helgen och göra något annat kul ist!

Kram!

2010-11-11 @ 21:31:37
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0