Pust! Snöar för fullt här :). Ja, jag skri...

dsc00445 (MMS)

Pust! Snöar för fullt här :). Ja, jag skriver en glad smiley ändå! Jag har haft en jättebra helg, med undantag för sen lördagskväll och fredag kväll innan T kom. T säger att han älskar mig, saknar mig och längtar efter mig, och vi ska träffas nästa helg också :). Jag tog sista tabletten Strattera imorse, 10 mg. Jag känner mig glad trots att jag sovit för lite. I söndags åt jag både naturgodis och tacochips utan ångest.. Var lite ledsen igår kväll, men annars har det varit ovanligt bra ovanligt många dagar... Igår lagade jag mat, diskade och vek tvätt! Hann dock inte blogga.. Hoppas jag hinner idag, känns som jag har massor jag vill skriva... Kram!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jaaaa skriv mer idag!! Vill veta mer. :)

2010-11-09 @ 10:13:26
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: ♥

Åh vad glad jag blir för din skull!!♥♥♥ Otroligt skönt att höra. Kram!♥

2010-11-09 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0