Uppdatering VECKANS lista

Får nog ändra "dagens lista" till "veckans lista". Det var nog det jag menade från början eg. Hade inte förväntat mig att jag skulle klara allt det på en kväll ^^. Om jag klarar halva listan den här veckan är det bra.

Fyller på listan lite...

  • Måla naglarna
  • Plantera blommorna i balkonglådan
  • Plocka undan
  • Diska
  • Dammsuga
  • Tvätta
  • Packa upp sommarkläder
  • Packa ner vinterkläder
  • Registrera mig på sonyericsson.se
  • Tvätta toaletten och handfatet
  • Torka ur (och helst städa/rensa ur) skåpet i badrummet
  • Tvätta min väska (i maskin)
  • Vattna blommorna
  • Gå ner med kattlådan till förrådet
  • Har iaf (snart =P) diskat (har bara en liten bloggpaus och ev en till kort danspaus... höhö). Så skönt att inte hetsäta och skräpa ner så satans mkt! När jag bara äter frukt på kvällen får jag ju bara frukosttallriken och lunchmatlådorna att diska, häääärliiigt.

    Jag är inte så glad som jag låter, men har ingen direkt ångest och är inte direkt deppig ikväll. Tankar på T dyker på mig titt som tätt, men jag försöker ignorera och förtränga............ Suck.


    Kommentarer
    Postat av: Wilma

    Oj, det var ingen dålig lista! Önskar man kunde ha energi och vara lite effektiv för en gångs skull, men det kanske kommer!



    Nä, du har rätt. Vad är det egentligen som är "friskt"? Tror inte att jag någonsin kommer att ha en helt avslappnad relation till mat. Men jag är nöjd bara jag lyckas sluta överäta, hetsäta och kräkas samt bli nöjd över min kropp. Tror du det är möjligt?



    Kram

    2010-05-05 @ 22:49:33
    URL: http://friskochfri.blogg.se/
    Postat av: Cecilia

    Gud vad smart med en veckolista!

    Själv planterade jag en massa broccoli, rädisor och bladsallad häromdagen. Har mera att så, men tar det till veckan. Tänk på att det kan vara frostrisk ett litet tag till :3 Mina får stå inne i värmen och gro ett tag innan dom får komma ut.

    2010-05-07 @ 13:53:13

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0