Torsdag

Vikt: 61,0 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg, 1 morot, 9 tunna skivor salami
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: 1 vit fiskfilé m 3 skivor ost, potatismos
Em: 1 kopp kaffe m grädde, 1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 29 cashewnötter, 2 Extra Drops
Middag: köttfärslimpa, broccoli, haricots verts

Kväll: 3(?) center, 3(?) special nougador, 1 (55 g) kexchoklad, te m grädde

Dagen har varit bra, förutom nu på kvällen. Har haft lite ångest utan anledning. Blev väldigt bubblig i magen av chokladen, sen gasig och fick typ lite diarré. Jag hatar det. Jag önskar jag kunde fatta vad det är som sabbar matsmältningen. Vissa dagar kan jag äta choklad utan problem, andra inte? ^ÅÅÅHhh,.

Borde somnat för länge sen eftersom jag ska upp kl 06. T ligger i sängen och är säkert skitsur på att jag aldrig går och lägger mig. Var tvungen att hänga upp tvätt, sen gå på toa och tvätta ansiktet, sen fixa broccoli till matlådan imorn... allt man måste göra tar ju aldrig slut! Jag hatar det. Jag hatar allt. Visst är det skönt med fredag imorn. Men jag hinner inte med, och jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0