Tisdag 25 maj, död elände ångest

Vikt: 61,7 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, 1 morot
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: 1 burk tonfisk, crème fraiche, riven ost, 1/2 burk majs, hot salsa
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 10 hasselnötter, 10 mandlar, 3 torkade aprikoser
Före middag: cashewnötter
Middag: fet köttfärslimpa, sallad


Fan, jag roterade ju bilden i telefonen så att den INTE skulle bli liggande!? Jävla teknik ^^. Och jag tycker inte att jag är fet eg. Jag tycker jag är helt normal, men jag vill vara smal. Jag är ju normalviktig också, 62 kg och 173-174 cm lång. Och igen, den där bilden är jäävligt smickrande. Kan lägga upp en annan från en annan vinkel nån dag...

Mamma ringde mig på jobbet idag igen (HATA!). Min syster hade fått höra av sjukhuset att den här ggn (tredje ggn) kan hon inte förvänta sig att bli frisk. Nu får hon cellgifter så länge hon lever. Bara det att förra ggn var hon tvungen att göra ett uppehåll i behandlingen eftersom hon blev så dålig. Cellgifterna slår ju ut immunförsvaret också.

Livet är så orättvist.

Uppd. 23.30: Fick ont i magen ett tag efter middagen. Har haft ont sen dess. Har gråtit med T typ hela kvällen. Diskussion om vi ska göra slut, om vi älskar varandra, vill flytta ihop eller inte etc. Gråtit för syster också. Känner bara att jag aldrig kan bli glad mer. Livet är inte värt att leva. Det är inget roligt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Usch vad hemskt det med din syster.... =/ herregud, blir helt paff.

2010-05-25 @ 19:47:48
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0