Tisdag 18 maj 2010

Vikt: 61,7 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, 1 morot
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: tacofärs, sallad (sallad, tomat, gurka), ost, crème fraiche
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 4 st Extra Drops
Middag: 1 banan, 1 äpple, pepsi max
Uppdatering 22.21:
Kväll: kaksmet (slickat ur bunken), lite kaka (fastnat i formarna), smör (slickat smält smör ur en skål...)
Men jag har inte hetsätit.. HA!

Är sugen på att fortsätta äta. Som alltid. Men jag ska baka två eller tre delar av min Herman ist. Tror inte jag kan smaka av kakan sen dock =/. OM jag gör det är det nog kört. Kanske är kört ändå. Vem vet. Borde bestämma mig för att INTE smaka och stå fast vid det. Frysa in kakan/kakorna direkt ist.

JAG VILL INTE HETSÄTA IDAG! Aldrig mer! Klarar jag dagen har jag klarat mig ifrån hets 15 dagar i sträck!

Jag och T skrev att vi älskade varandra igår på msn. Idag har vi messat lite under dagen. Allt känns mkt bättre, även om jag fortfarande känt mig deppig emellanåt.

Förövrigt har jag haft lite lagom mensvärk hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Kristin

15 dagar är ju skitbra! Du klarar det, pepp pepp! :D

2010-05-18 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0