Tisdag 11 maj 2010

Vikt: 61,7 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar
Fm-fika: 2 koppar kaffe m grädde

Lunch: Tacorester
Em-fika: 1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 1 kopp kaffe m grädde, 4 st Extra Drops
Middag: 1 banan, 1 äpple, pepsi max

Usch jag är såå förbannat sugen på att hetsäta nu. Jag hatar att sluta äta! Jag k a n  i n t e  d e t! Ååhhhh!! Jag vill äta ett äpple till. En portion tacos. Fiskgratängen jag ska ha till matlåda imorn. Gå och handla choklad och snickersglass. Jag vill ha snickersglass! Usch. Jag vill dö.

Om jag bara kan hålla ut! Jag vill bli smal! Det är ju bara en kväll. Imorgon är en ny dag. Dagen är inte så jobbig på jobbet. Sen är det bara en kväll kvar och sen slipper jag vara ensam (och slipper äta bara ett par frukter till middag^^).

Håll ut håll ut håll ut håll ut! Jag kommer ångra mig så jävla mkt annars. Så jävla svårt kan det väl inte vara att stå emot något som bara är jobbigt och äckligt och förstör mitt liv??????

Nu ska jag dricka te och dricka te och dricka te och kanske ta tag i den där tvätten ändå..? Om jag bara kunde ta tag i något! Göra något vettigt. Jag måste ju tvätta antingen idag eller imorgon. Ändå skjuter jag på det tills det inte går längre =(.

Sms-bloggade två inlägg idag från jobbet, men de verkar inte ha kommit fram.

Update 21.46: Blev inget te. Blev ingenting. Och det tackar jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0