Oromantik

Ett sms till T, från mig, idag:
"Jag vill ha sex med dig! Jag vill vara med dig! Nu nu nu! =)"
Ts "svar" till mig:
"Har varit på lunch nu. Vi tog en sen lunch idag."

WTF!?!?!? Okej?? Intressant.. Som om jag bryr mig om det liksom!?

Okej, man behöver väl inte längta efter sin idiotiska flickvän varje dag. Inte ens vara lite artig och skicka en glad smiley. Men det har varit så här i flera veckor! Jag hatar det! Jag avskyr det.

Och sen frågar han när jag ska komma. Imorgon eller på torsdag. Som om jag skulle vilja åka till någon som inte visar minsta lilla hint om att han verkligen vill träffa mig?

Sen är det väl inte ett dugg konstigt att det är så här. Jag beter mig ju som ett jävla svin. Men jag vill ändå ha en pojkvän som älskar mig över allt annat och längtar efter mig och vill vara med mig. Dessutom vill jag hitta "den rätte" NU. Kanske dags att göra slut då? Då är det iaf större chans att jag träffar någon annan =(.

Tänker på det här varje dag. Hur fan jag ska göra med T, med vårt förhållande. Han gör ju inte slut, så då hänger det på mig. Men jag kan ju aldrig bestämma mig för någonting! Jag vet inte om jag hatar honom eller älskar honom eller någonting. Jag vet ingenting.

Kommentarer
Postat av: Ida Jansson

Känner igen mig det du beskriver om att du inte vet om du älskar honom el hatar honom? Jobbig sits vi har... Men innerst inne finns nog svaret.

2010-05-11 @ 21:28:50
URL: http://ollenboff.bloggsida.se
Postat av: Mew

Jag känner också igen mig. Hade en kille som satt och spelade istället för att besöka mig på psyk. Men jag bestämmde mig för att inte ta sådan skit från en kille, att jag är värd något bättre fast jag är en väldigt krävande person. Alla är värda något bättre än en kille som inte bryr sig om en. Hoppas du finner mod att göra slut med honom, om det är det du vill.

2010-05-16 @ 15:43:41
URL: http://mewlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0