Onsdag 12 maj 2010

Vikt: 61,3 kg (?? första 3 gångerna vägde jag 61,7, men sen vägde jag mig typ 100 ggr till och då bestämde sig vågen för 61,3 ist^^)
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar. 1 tsk kokosfett (mot förstoppning)

Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 2(?) Läkerol
Lunch: Fiskgratäng, sallad
Em-fika: 2 koppar kaffe m grädde, 1 st Extra Drops, 2 godisbitar
Middag: 1 banan, 1 äpple, 3 st Extra Drops, te m massa grädde, liite halloumi, 2 msk linfrön uppblötta i vatten (mot förstoppning)

Nu har jag varit förstoppad i tre dagar (som vanligt när jag äter lite och näringstätt^^, blir väl inte lika mkt slaggprodukter då, men skulle vara skönt att få gå på toa snart...)

Just nu håller jag på och tvättar! Imorn åker jag tidigt till Sthlm med mamma för att hälsa på min farmor. Sen på em/kvällen åker jag till T. Usch. Helst vill jag bara vara hemma =(. Nu måste jag packa. USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0