Nej

Jag orkar inte mer. T kommer efter tolv i natt. Jag ska upp och jobba imorn vilket innebär att jag måste upp kl 06. JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!! Sov för lite i natt och kom inte till jobbet förrän efter nio och gick lite efter fyra! Har alltså redan över en timme jag måste ta igen den här veckan. Jag orkar inte!

Och det var väl ingen som trodde att jag skulle klara mig ifrån hets idag. Ingen utom möjligtvis jag själv ^^. Det är så löjligt. Jag fattar inte hur jag gång på gång på gång verkligen kan tro att jag ska klara något. Helt jävla otroligt är det.

Jag har ätit 30 center, 30 special nougador och 3 kexchoklad. Mår så jälva illa så det finns inte på världskartan. Ska spy snarast. Bara lägga in en bild på det som är kvar:

Ingen idé att slänga det, köper ju ändå bara nytt nästa gång.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag sa till terapeuten idag att jag mått jättedåligt varvat med bra. Att jag inte velat leva och haft sån ångest att jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Men hon lyssnar liksom inte. Småpratar bara om allt och inget. Jag måste vänta på NPU-utredningen. Den är ju visserligen om två veckor. Men jag orkar inte. Jag orkar inte med den här dagen!!!!!!!!!!! Och inte morgondagen!!!

Det finns ingen som kan göra något.
JAG ORKAR INTE MER!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Inte jag heller.

Fan vad vi ställer till det för oss själva, fast vi inte vill det.... Förstår inte hur det hänger ihop? Sjukt ju.

2010-05-25 @ 00:00:45
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0