Någon som vet...

...eller någon som vet någon som kan flytta en blogg till en annan bloggadress? Till ett annat konto? Jag skulle vilja flytta min "IRL-blogg" och den här bloggen till samma konto så att jag kan mobilblogga till båda ^^. Dessutom blir det lättare att uppdatera båda. Nu måste jag logga ut och logga in på det andra kontot om jag ska blogga där... vilket inte blir av =/.

Frågade blogg.se men dom svarade att det inte gick att flytta en blogg till ett annat konto. Men folk flyttar ju bloggar mellan olika bloggplattformar (heter det så?). Då borde det väl gå att flytta inlägg mellan två bloggar på blogg.se också?

Kommentarer
Postat av: L

Jag känner igen mig i allt du skriver

...

...

...

tyvär

2010-05-05 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0