Jag vill inte leva längre

Jag vill inte leva längre! Jag vill inte! Jag orkar inte. Det är inte roligt. Det är inte ens uthärdligt.

Jag älskar det här inlägget hos Mimmi. Rubriken exakt, inlägget härligt och katter bäst.
Ville bara säga det ^^.

Jag måste försöka äta upp min jävla sockerkaka som jag har bakat nu. Måste spy och måste sova. Var så jäkla förstörd idag efter igår. Är inte van att spy längre. Pallar inte att jobba längre när jag hetsar på kvällen. Jag orkar inte.

Jag vill vara sjuk imorn. Men det går inte. Jag måste jobba. Måste le och låtsas som ingenting. Gå till jobbet, jobba och gå hem. Jag måste.

Om jag inte tar livet av mig idag. Jag vill det, men jag vågar inte. Jag skulle göra nästan vad som helst för att våga, för jag vill inte längre. Det måste få ta slut nu. Fast helvetet har kanske inget slut? Mitt liv är ett helvete.

Varför kan ingen hjälpa mig? Det kan omöjligt finnas någon som älskar mig iaf. Om de verkligen älskade mig skulle de aldrig låta mig plågas så här. Jag vill också dö pappa! Jag vill inte leva mer. Jag vill byta med min pappa, fast det är väl försent.. men då vill jag åtminstone byta med min syster! Åh snälla gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0