Mobilblogg: Jag åt två såna här bitar kaka...

dsc00088 (MMS)

Jag åt två såna här bitar kaka på tre-fikat. Jättegott och mäktigt. Var så jäkla chokladsugen innan, men det hjälpte faktiskt med kakan. Har haft beslutsångest hela eftermiddagen om jag ska köpa choklad efter jobbet eller inte. Vet ju att det skulle bli hets då. Kan verkligen inte bara ta lite. Vad jag än äter kommer det kännas som för mkt och då är hetsen oundviklig när jag är ensam :(. Är på väg hem nu och ska handla på vägen. Men har bestämt att det INTE ska bli någon choklad! Trots deppigheten över att det är slut med T och att det mesta känns meningslöst just nu. Vill inte förstöra mina två hetsfria veckor! Vill inte sabba känslan av att äntligen känna mig lite smalare! En jobbig kväll eller sötsug SKA INTE få förstöra det! Har mått så otroligt mkt bättre nu trots minimal viktnedgång. Jag hatar att känna mig fet, jag hatar att hetsäta, och jag älskar att känna mig smalare och gå ner i vikt. Lite kaka på jobbet är OK! Allt är eg OK, bara jag inte hetsäter! Önskar bara att jag kunde få T tillbaka också.. Min T :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0