Hets, ork och tankar

Leva eller dö? Hetsa eller svälta eller äta lagom? Kan detta bli den första och den sista hetsdagen i maj?

Jag började genast tänka: Ska jag gå och köpa glass "en sista gång" (nu när jag ändå hetsar)? En enda sista gång, innan jag fyller år. Från och med min födelsedag ska allting blir perfekt.

Men jag tänkte om rätt fort den här gången. Det är ingen idé!! Och jag blir bara besviken och känner mig ännu mer misslyckad. Ingenting blir nånsin perfekt. Jag kommer att äta "för mkt" igen. Jag kommer känna mig missnöjd, och jag kommer förmodligen hetsäta igen.. många gånger.

Om jag försöker tänka liite positivt: Jag HAR blivit MKT bättre vad gäller ätstörningen, dock har jag fått en massa jävlig ångest ist ^^. Men jag hetsäter iaf bara en eller några få ggr i veckan nu för tiden! Och då förhållandevis liten mängd mat och bara en gång per kväll. Framsteg?

Jag vet inte. Är det framsteg när man istället mår så dåligt att risken att man tar livet av sig har ökat markant? Jag vet inte. Jag vet ingenting.

Har bråkat med T i helgen igen som vanligt. Hade en pissdag igår. Mådde skit HELA dagen. Undantag morgonen.

Jag har så mkt att berätta, så mkt att skriva. Om helgen. Om besöket på NPU idag. Men jag hinner inte, orkar inte, måste äta och spy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0