Gårdagen, fredag

Vikt: ??
Motion: Gått lite på stan.

Brunch: 3 plommon (mot förstoppning) 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg, knappt 1/2 burk tonfisk i olja, lite majs, mkt crème fraiche, 1 morot (mot förstoppning), kaffe m grädde

Middag: Drygt(?) 1/2 kebabsallad på stan

Kväll: salta jordnötter, vindruvor, 3 Cricks, 1 Filibabba, pepsi max
Filibabba, Konfekta
Computer Smileys Det verkar ju inte alls mkt när jag ser det så här.. Det kändes mkt mer. Min mage är bra igen också! Var förstoppad i fyra dagar, men tror att jordnötterna och chokladen på bion i torsdags kväll gjorde sitt. Eller så är det T, blir typ jämt skitnödig efter frukosten när jag är med honom haha ;-). Det är väl kaffet som är laxerande, men om jag dricker kaffe på morgonen innan jobbet eller på jobbet då verkar det inte laxerande.. Men men.. skönt iaf. Nötter och godis brukar funka, men vill ju helst inte behöva äta choklad för att slippa förstoppning ^^. Tänkte pröva katrinplommon nästa vecka sen om jag blir förstoppad igen, och ev morot också så att jag får i mig lite mer fibrer på morgonen.

Har inte hetsätit sen förra måndagen vad jag kan minnas! Helt sjukt bra ju! Är dock inte helt bra i psyket. Har inte särskilt stor livslust fortfarande och känner mig ganska deppig emellanåt. Längtade hem rätt mkt igår, trots att jag var med T, inte hetsätit el överätit och inte hade några magproblem. Längtade hem utan anledning alltså =(. 

Jaja, i det stora hela så är det ju jävligt bra eg ^^. El borde vara. Idag ska jag på den där släktfesten med T och hans föräldrar. Dom ska komma hit vid lunch och sen åker vi dit gemensamt. Hoppas det blir trevligt nu och att jag inte mår dåligt och blir elak och håller på..

Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Gud vad bra att du klarat att stå emot hetsen så länge. / My!

2010-05-15 @ 21:51:43
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Det var inte mycket alls. Lycka till på middagen.

2010-05-16 @ 02:27:06
URL: http://ljusochsivler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0