Dööööööööööööööööö

En kompis skulle komma och hämta sista biten av Herman idag. Eg igår men jag messade och sa att jag skulle bort. Jag hetsåt ju. Hur fan ska jag orka lämna den där jävla kaksmeten idag när jag bara sitter och störtbölar och (ska) hetsäta så fort jag bara kan sluta gråta??????? Va va va va?????????? Hur fan ska jag orka det????? Jag gör inte det!!!!!!!!! Inte en chans i världen. Jag kommer inte svara när hon ringer. Inte öppna om hon ringer på dörren. Göra mig osynlig. Gräva ner huvudet i kudden och önska att jag kunde försvinna, sluta existera. JAG VILL INTE LEVA OCH JAG ORKAR INTE PRATA MED NÅGON. Orkar inte förklara. Orkar inte ursäkta mig. Önskar bara att alla kunde gå upp i rök. Försvinna ur mitt liv. JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Orkar bara med T. Önskar att han kom. Hur fan kan han inte fatta någonting. Antingen får han göra slut eller så får han ta hand om mig. Jag har aldrig någonsin mått så dåligt, men INGEN finns här. Ingen hjälper mig och ingen bryr sig. Jag kännar mig ensammast i världen. Men så är det väl när man är egoist. Då får man fanimej klara av att döda sig själv för ingen jävel gör det åt en.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Den där Herman snackar min kompis oxå om. Konstigt ...



Jag halkade in på ett bananskal och har läst lite i din blogg. Jag ville bara säga att det finns hopp. Jag har precis gått ut på min blogg om min bulimi. Jag har nu varit frisk i 2 år efter 14 års helvete. Ge inte upp!!!

2010-05-20 @ 20:29:00
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Mimmi

Mår så jävla dåligt också just nu. Men tror det finns hopp för dig och alla andra med bulmimi. Förutom för mig då.



Hoppas du mår bättre snart!!



2010-05-20 @ 22:36:30
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag hörde den kommentaren (rubriken) när jag var mycket yngre, det var någon kändis som sade så och det fastnade för jag tyckte den beskrev mig. Går säkert att hitta på nätet.



Ja, jag är så jävla nere just nu... Håller med om allt det där. Det är så sjukt. Jag sitter och försöker peppa andra bulimiker med kommentarer som "det finns hopp!!! det blir bra snart!!"

Sen sitter jag här, säkert mer extrem bulimiker än alla jag försöker hjälpa. Vad fan har jag egentligen att säga till om liksom?

Skjut mig.

2010-05-20 @ 22:59:50
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: elina

Hej. försökte kommentera inlägget ovanför detta,men bloggen strular.



snälla du. jag vill hjälpa.

kan vi inte hjälpa varann?

du, jag och mimmi.



finns så mycket jag skulle villja skriva.vi är så lika.

men jag är trött efter en hård dag, du vet hur jag menar.



men fortsätt skriv till mig.

fortsätt kämpa.



du ska inte dö.

Ditt liv är en gåva, vare sig du kan se det nu eller inte.

Det är inte du som vill dö.

det är din ätstörning.

det är därför det är en dödande sjukdom.



men till skillnad från många andra sjukdomar så kan man överleva den!



jag har inte kommit långt än, mer än att

jag börjat på samtal på scfä.

det hjälper mig inte hittils, då viljan från mig själv är viktigast.



men iaf.



FORTSÄTT KÄMPA.



kram

2010-05-20 @ 23:37:15
URL: http://thefightison.blogg.se/
Postat av: elina

ps. du skrev att du också vill vara sambo.

tro mig. många gånger önskar jag att jag inte var det.

jag önskar att jag kunde få vara själv med min ätstörning. jag önskar att jag inte fick såna utbrott på honom som jag får.

att jag inte var en sån jävla idiot.att alltid oroa sig för om man har förstört allt.



det är väldigt jobbigt att vara sambo när man är sjuk.



men ja. jag vill kämpa just pga av det.för att

få ett bra samboliv.

och du måste hitta din anledning också!

2010-05-20 @ 23:39:41
URL: http://thefightison.blogg.se/
Postat av: Anonym

kramar!

2010-05-21 @ 10:33:24
Postat av: Asamea

Det finns säkert en massa människor som gärna vill hjälpa dig.. men man måste då VÅGA BE OM HJÄLP! Om människor inte vet, kan de inte hjälpa.

2010-05-21 @ 20:55:42
URL: http://asamea.blogg.se/
Postat av: Jenny

När jag läser dina inlägg vill jag ge dig en stor kram. Jag vet hur det är med dessa jäkla ätstörningar. Det ÄR ett helvete. Men det GÅR att bli frisk. Får du någon hjälp idag? Kram på dig!

2010-05-22 @ 19:44:27
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det går inte att kommentera dina inlägg ovan detta.

Tänk för länkningen btw... ^^



Kan du uppdatera din blogg snart kvinna? Har följt din blogg så jävla länge känns det som, vill veta hela tiden hur det går för dig. Kanske för att jag känner igen mig så mycket i vad du skriver.

Så uppdatera nu, är beroende, haha. (jag sitter inte och tittar på dig i en kikare från ett träd dock... än) ^^



2010-05-23 @ 20:24:17
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0