Dagens lista

Att göra:

  • Måla naglarna
  • Plantera blommorna i balkonglådan
  • Plocka undan
  • Diska
  • Dammsuga
  • Tvätta
  • Packa upp sommarkläder
  • Packa ner vinterkläder
  • Registrera mig på sonyericsson.se

Det här var listan jag skrev idag på jobbet + en matlista (att handla) också. Såna listor gör jag jämt, hela tiden, och jag blir aldrig klar med dom. Kanske gör en grej av tusen.. på sin höjd. Kul. Nej.

Det ser ut som hej-kom-och-hjälp i min lgh. Har tre kartonger med kläder som står mitt i köket och rummet som ska packas ur och sen fyllas med andra kläder. Har hur mkt kläder som helst. Kan knappt gå in i min garderob för det ligger högar med grejer på golvet. Jag hatar det, men orkar inte göra något åt det. Kan inte slänga saker. Det har jag ärvt av både mamma och pappa. Samlare på onödigt skit som bara gör att man mår dåligt! Hur jävla vettigt är det!??!?!?!? Jävla förbannade skit.


Okej, något positivt. Jag har diskat, tvättat och ätit bra/lite! Fantastiskt va!? Wooohooo livet leker. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0