4 maj 2010, tisdag

Var hos min terapeut efter jobbet, pratade lite om NPU-besöket igår och om problem med att ha förväntningar på saker, besvikelse och kommunikationsproblem i förhållande. Gick och handlade, nyttiga saker. Sen hem, grät lite för att allt känns så meningslöst och för att T inte grattat mig på min födelsedag. Men jag är ändå glad att flera andra har gjort det, kompisar, mamma och t o m min gamla farmor ringde ♥.

Så, nu ska jag skriva ner mitt matintag idag, oavsett vad folk tycker om det.. och sen ska jag tvätta, eller gråta lite mer kanske. Gråten sitter i halsen men den vill inte komma ut. Orkar liksom inte. Jag känner mig så ensam =(. Vill göra slut med T, men känner mig töntig som reagerar så mkt på hur han är.

Jag orkar inte vara med någon. Vill ha min första pojkvän tillbaka. Vi älskade varandra över allt annat på jorden. Jag vill ha tillbaka den känslan. Jag hatar livet.

Vikt: 63,1 kg
Motion: 2*40 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar

Fm-fika: 2 koppar kaffe m grädde
Lunch: 1 laxfilé, broccoli kokad i smör, crème fraiche, lite rhode island

Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 4(?) Extra Drops
Uppdatering 19.31:
Middag: 1 banan, 1 kiwi, 1 äpple (Fan varför åt jag något överhuvudtaget??? Jävla skit, såå onödigt! Varför äta när man vill dö????????? SÅ DUMT.)


Åh vad jag önskar att jag vågade ta livet av mig nu! Jag ska jag ska jag ska jag ska jag SKA och jag VILL! Inte en dag till, jag vägrar.

Uppdatering 21.25:
Upptäckte att jag tappat ytterligare en liten flisa på baksidan av en framtand. Jag är livrädd för att någon av mina framtänder ska gå sönder så att jag måste sätta in en protes (heter det så om tänder?). Dom är iaf i riktigt dåligt skick nu. Jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: My

Kämpa!! / My

2010-05-04 @ 20:27:16
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0