Ångrar abort

Har precis suttit och läst en stund i Charlotta Flinkenbergs CHICblogg. Hon är gravid med tvillingar och när jag läser känner jag mig gråtfärdig. Jag ångrar vad jag har gjort. Jag ångrar att jag valde abort! Har inte tänkt på det så mkt de senaste dagarna, har väl mest tänkt på mat... men så fort jag läser om gravida så börjar jag sakna min egen bebis i magen. Jag hade ett litet liv där som jag tog bort! Hur f-n kunde jag göra det!? Jag älskar T. Jag älskar att vara två. Och jag hade älskat att vara tre...

Jag vill inte ha någon annan bebis. Jag vill ha just den, den jag hade.

Kommentarer
Postat av: Solen

Kan du ta bort min förra kommentar please? Jag hette Solen på skin nu efter vi köpte domän. Innan dess var det ett mer anonymt namn som jag inte vill skriva offentligt!

2010-03-25 @ 06:21:28
URL: http://matfixerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0