Måndag v23

Vikt: ?? (glömde! väga mig innan jag tvättat håret och satt på mig jeans)
Motion: ca 2*15 min promenad + gått lite på stan

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg m kaviar, te m lite grädde och ca 13 g kokosfett (~1 msk?)
Lunch: stekt fisk i grädde, broccoli, några skivor ost
Middag: 2 ägg, 1 morot, senapssill, mkt crème fraiche, pepsi max
Kväll: te m grädde, vindruvor, brie

TRÖTT. Är dödstrött.
Utredning från 09:30 till knappt 15 med 1 timmes lunch. Inte så ansträngade kan tyckas ^^. Gick på stan ett par timmar efteråt och när jag kom hem var jag jättehungrig och trött. Har lyckats att inte hetsäta iaf.

På förmiddagen träffade jag en psykolog (som jag ska träffa nästan varje dag den här veckan tror jag) och gjorde flera psykologiska tester. På eftermiddagen träffade jag en arbetsterapeut som intervjuade mig. Hon ska komma hem till mig på onsdag fm och kolla när jag städar en garderob typ ^^. Fattar inte hur det ska gå för jag har ju ingenstans att göra av kläderna!! Men syftet är iaf att hon ska se vad jag har för problem hemma. Och ett exempel jag har svårt att ta tag i är ju att fixa med mina kläder... Usch.

De psykologiska testerna var helt ok. Lite som att skriva tenta, fast det var mest muntligt. Fick lägga klossar efter mönster på bilder, förklara ords betydelse och räkna huvudräkning bl a. Huvudräkningen var värst. USCH. Är sämst på det. Tydligen arbetsminnet som inte är optimalt då... kan inte hålla flera saker i huvudet samtidigt utan viss information rinner liksom bara igenom, stannar inte kvar. Kanske därför jag har svårt för att plugga? Svårt att hänga med och fatta allt på komplicerade föreläsningar?

Jaa, rätt spännande detta faktiskt.
Nu tror jag att jag ska försöka komma i säng och kolla på Ocean's Thirteen som börjar nu på nian.. och äta den där berömda brien och vindruvorna som jag redan skrivit att jag ska äta ikväll ;-).
Godnatt!

T åkte förresten tidigt imorse, men kommer antagligen redan på onsdag igen! ♥♥
Nu behöver jag alltså bara kämpa två kvällar mot hetsen den här veckan, och en kväll är ju snart redan avklarad!

Kommentarer
Postat av: My

Åhhh, jag älskar brieost, såååå gott. / My

2010-06-08 @ 07:57:59
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Har också skitsvårt att ta tag i saker och ting. Att borsta tänderna känns ibland som en för stor ansträning... -.-

2010-06-08 @ 17:47:21
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0