Hungriiiig

Känner mig helt utsvulten. Kl är snart åtta och jag har inte ätit sen lunch. Steker fisk nu iaf och dricker te m kokosfett för att stilla hungern lite.

Var hos läkaren i två och en halv timme. Tror han har lite svårt att sätta en diagnos på mig. Mkt frågor blev det och en liten snabb läkarundersökning.

Klippte mig sen hos en praktikant på frisörsalongen. En frisör rättade sedan till och kommenterade vad hon kunde gjort bättre. Kändes riktigt bra faktiskt! Jag brukar ALLTID bli missnöjd. Ska väl inte säga för mkt än kanske.. får se om ett par dagar och när jag tvättar håret nästa gång. Tunnade ut håret för första ggn nånsin. Kändes läskigt, men jag har tjockt hår och det blir så tungt och platt när det är långt så det blir nog bara bra tror jag =). Kanske kan få lite mer volym trots längden och lite lockigare/vågigare..? =)

Finns ett par jeansshorts på Lindex som jag absolut vill ha, men de finns inte i min storlek! Går in där varje dag nu och idag hade de iaf fått in ett par 38:or, men de är lite för stora =/. Tog 38 i de vita jag köpte där, men de är tydligen en annan modell och känns lite mindre. Har provat massor av blå jeanshorts i olika affärer men de här på Lindex är de enda som känns perfekta. Hoppas hoppas hoppas på att det ska dyka upp ett par 36:or en dag till mig. Kunde såklart inte gå från Lindex tomhänt iaf så det blev 7(!) par strumpor på rea ^^.

Och Gina Tricot har en massa snygga linnen! Åh, vill haa =P. Tur att de har så många snygga, eftersom jag har så svårt att väja brukar jag köpa två eller några stycken om jag inte kan välja vilket jag tycker är snyggast.. Men nu har de så pass många att inte ens jag tänker köpa ett av varje, så då blir det inget istället =P.

Verkar som jag ska på jobbresa nu iaf. Från måndag nästa vecka till midsommarafton =/. Jag har ingen lust alls. Jag vill fira midsommar med familjen, med syster. Usch, OM jag ska säga nej till att åka på jobbresan måste jag göra det NU så att någon annan kan åka istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0