Hemma

Jag hatar mitt liv.
Jag är hemma! Jag borde vara glad. Det är 25 grader varmt och sol. Men jag har ont i magen. Har haft så jävla ont i magen hela jävla flygresan hem (25 timmar) och varit gasig och bubblig i magen. Ändå är jag förstoppad. Helt jävla uppsvullen mage har jag. Ser ut som jag är gravid i femte månaden. Hur fan orkar man med det?? Jag står inte ut!

T är här. T var hemma och tog emot mig. Jag älskar honom, ändå hatar jag livet. Om jag bara hade haft en normal mage så hade jag nog mått bra nu. Som det är nu vill jag bara försvinna. Jag vill gråta. Jag kan inte vara glad. Jag vill inte jobba imorgon.

Har duschat och tagit på mig ett par av mina nya shorts i stl 36. De är astajta. Jag som trodde att jag gått ner i vikt de här två veckorna utomlands. Jag hatar det. Jag hatar allting. Jag har inga kläder att ha på mig och det är 25 grader varmt! Jag KAN fan inte jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: amanda

förlåt, men jag förstår bara inte. kom in på din blogg av en slump och kollade bara på dina matvaner eftersom du ville gå ner i vikt. Förstår bara inte hur du tror dig kan äta en massa grädde i såser och i té och liknande inkl att du verkar äta en massa kött. vill du gå ner i vikt är det bättre att du håller dig till fisk, tonfisk, sej, lax osv. dessutom är quorn ett jättebra ersättningssätt för kött som är 100 ggr nyttigare och smakar ju ungefär som kyckling.. ett tips bara och lycka till!

2010-06-28 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0