Mobilblogg: Den här morgonen är underbar!...

dsc00058 (MMS)

Den här morgonen är underbar! Gick upp halv sex för att jag vaknade av mig själv. Tvättade håret och gjorde god frukost så är inte så tidig till jobbet som jag tänkt, men tidigare än vanligt iaf. Har fortf svullen mage och hade fortf ont igår, men det blir långsamt bättre och jag vägde ett kilo mindre imorse än igår morse. Har nog en massa avföring i tarmarna sen resan som det tar ett tag att få ut. Igår ville jag bara dö. Funderade på om det inte var bäst att T och jag gjorde slut. Känns helt fel att hellre vilja dö än att leva livet med den jag älskar. Idag längtar jag redan efter T, fast jag precis lämnat lgh. Började längta redan innan jag gick hemifrån. Vill tillbaka, krypa ner hos honom i sängen, ha sex, äta frukost med honom. Suck. Men jobbar bara idag och imorn. Sen har jag lite semester t o m nästa onsdag. Puh, det är redan riktigt varmt ute :). Härligt!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad skönt att du har en bra morgon!

Kram!

2010-06-29 @ 11:07:35
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: My

Åh, visst är det härligt med sådanan mornar. Hej hej!

2010-06-30 @ 07:57:12
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0