Usch

Jag mår inte bra. Har inte gjort det på hela dagen. Var sur och irriterad över att vi inte vaknade förrän kvart i tolv! Halva dagen hade gått. Hatar den här stan också, särskilt på sommaren. Finns ingenstans att bada. HATAR att vara här och ändå kommer jag mig inte för att åka härifrån. Jag hatar mig själv.

Orkar inte vara tillsammans med T heller. Jag vill vara ensam, ifred, och göra mitt. Städa, plocka undan, röja i garderoben, surfa. Hatar hans grejer som gör det omöjligt att ens gå in i garderoben. Jag vill fixa med mina växter. Känns som jag inte kan göra någonting när han är här. Han är i vägen på nåt konstigt sätt. Jag mår inte bra. Jag vill krypa ur skinnet och flyga iväg nån annanstans. Till havet.

T och jag var på stan en sväng, men hann bara vara där i en timme p g a att vi gick upp så sent =/. Köpte iaf ett linne/klänning på Gina för 49:- på rean. Vill gå på stan mer. En HEL dag. Hinner ju fan ingenting på en timme!

Sen gick vi och åt glass igen. Tog tre kulor den här gången. Det var gott. Vem bryr sig?

Nu vill jag dö. Jag orkar inte mer. Jag orkar inte vara här, jag orkar inte åka till mamma och jag orkar inte åka och hälsa på mina syskon på Åland (som det var tänkt nu nästa vecka). Jag vill inte ens ha semester. Vad är det för vits med det när man ändå inte solar och badar och inte gör nåt annat kul heller för den delen?

Fan vad jag hatar allting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-07-19 @ 22:58:00
Postat av: Anna - lever me bulimi

Känner igen mig så i dig... håll ut o sök hjälp. Våga. <3

2010-07-20 @ 16:53:43
URL: http://sanningenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0