STD och ett jävla skitliv

Jag och T hade tider på könsmottagningen idag. T har kondylom och antagligen jag också, fast jag har inga symptom (just nu iaf). Hade dock nån jävla infektion så fick antibiotika mot klamydia. Har haft det en gång och fick då penicillin mot det, så det kan fan inte vara det. Måste vara nån annan jävla skitinfektion. Vilket betyder att jag måste tillbaka dit om en månad...

Jag orkar inte med nånting och jag orkar absolut inte med T. Jag vill vara ensam. Jag vill hetsäta. Jag vill äta och dö, äta och dö. Jag vill vara ifred!!!!!!! Jag vill surfa, kolla på film ensam, lyssna på reprisen av Sommar i p1. Städa, tvätta, laga mat, diska, prata med kompisar på msn och hetsäta. Banta. Spy. Äta vad jag vill. Träna vad och när jag vill. Jag vill nog leva ensam ändå.

T säger att jag glömmer hur allting är. Jag glömmer vad jag tycker är roligt och jag glömmer vad jag tycker är jobbigt. Jag har ju nästan slutat att hetsäta nu när jag är med T så mkt. Är inte det bra? Är inte det något positivt? Jag vet inte. Det känns inte så nu. Jag vill vara ifred och äta vad jag vill, hur mkt jag vill. Spy om jag vill.

Jag vill kunna röra mig fritt i min lägenhet utan att känna mig besvärad. Jag känner mig frihetsberövad med någon här. Någon som är ivägen hela tiden! Bort bort bort försvinn!!!! Låt mig vara!! Jag orkar inte mer.

Men det är ingen som hör. Det är ingen som förstår och ingen som bryr sig. Ingen som gör något. Allt är som förut. Jobbigt, svårt, outhärdligt. Jag orkar inte jobba. Jag orkar inte leva. Nångång måste det ta slut. Nu, snart, jag orkar inte en dag till. Jag orkar inte med imorgon. Inte ens ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Varför gör du inte slut med din kille på riktigt någon gång? Det verkar som du behöver honom mer än du vill ha honom, och det är inte bra. Kanske är det likadant för honom också. Läser inte han din blogg förresten? Du skriver rätt okänsliga saker. Du brukar inte vilja svara på mina kommentarer :P men ändå.

2010-07-10 @ 10:05:06
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Förlåt om det lät hårt. Men jag kan enbart tolka genom bloggen, och försöker ge tips. Kanske är jag helt ute och cyklar när jag säger att jag tycker du bör göra slut på riktigt, men det låter till 80% att han är som en jobbig börda för dig. Kram.

2010-07-10 @ 10:06:53
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: A-E

Håll ut!!

2010-07-12 @ 03:35:25
Postat av: pussel

Hej Mimmi!



Jag förstår att det kan låta så. Skriver ju oftast här när jag mår dåligt. Men jag älskar T =). Ibland undrar jag också om jag bara är tillsammans med honom för att jag behöver honom och inte för att jag är kär. Men han har gjort så mkt för mig, tycker om mig fast han borde hata mig, försöker och försöker och försöker. Jag tror att vår kärlek växer fram mkt tack vare det ^^, eller min iaf.



Jag vet inte hur mkt han läser min blogg nu för tiden. Han gjorde ju det förut, men vi har inte pratat om det på länge. Jag startade den här bloggen just för att få skriva av mig anonymt. Kunna skriva precis vad jag vill, känner och tänker. Bara för att han hittade hit tänker jag inte sluta. Jag vill inte det och han har sagt att han inte vill det heller. Han tycker att det är bra att jag skriver om jag tycker om det. Gillar han inte vad han läser får han helt enkelt skita i att gå in här och läsa!



Jag förstår ju att vårt förhållande skulle kunna ta slut p g a den här bloggen. Om jag skulle fundera på om jag var kär eller inte, vara otrogen etc och skriva ut det här. Jag har nog tyvärr blivit lite mer återhållsam just vad gäller tankar om T. Känner väl att jag inte kan vara HELT fri när jag skriver längre. Men jag tänker försöka låtsas som att den här bloggen fortfarande är helt anonym, för jag vill skriva precis vad som faller mig in.



Kram!

2010-07-12 @ 22:58:29
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0