Mobilblogg: Sitter vid stugan och solar....

dsc00081 (MMS)

Sitter vid stugan och solar. Vädret är halvbra. Ganska molnigt och blåsigt, men solen är framme emellanåt. På kvällarna är jag en mardröm för både T och mig själv. Elak, irriterad, arg och ledsen. Dagarna har varit okej. Jag kan inte njuta av att vara ledig. Jag känner mig rastlös, men ändå inte. Jag är orolig för att vi inte har ngt planerat trots att jag oroar mig NÄR jag har ngt planerat. Jag hatar att min mage svullnar upp när jag har ätit. Att jag känner mig förstoppad igen. Nu ska vi bada och tvätta oss här i blåsten. Brr. Men jag luktar svett, så jag måste, och det var skönt igår så..


Kommentarer
Postat av: Saga

Hej jag brukar läsa din blogg ibland och jag blir mycket inspirerad av ta itu med min ätstörningar när jag läser att någon annan börjar gå mot de bättre.

Fortsätt kämpa det kommer gå bra! :)

2010-07-05 @ 21:23:11
URL: http://livet-som-saga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0