Övergiven

Hmm, snart ska jag spy.. ska bara trycka i mig lite till först ^^. Sen borde jag ta tag i min "att-göra-lista".. Jag orkar inte med mig själv.

Igår föreslog jag att T skulle åka hem till sina föräldrar istället. Han är ju ledig och jag jobbar den här veckan. Det är över 30 grader på dagarna, min lilla lgh har sol hela förmiddagen och det finns typ ingenstans att bada i den här skitstan. Det är ju liksom inte kul för T att gå runt här och dra på dagarna när jag jobbar. Hans föräldrar bor jättefint på landet vid sjöar runt husknuten. Kändes så dumt att han inte kunde utnyttja sin ledighet och värmen lite bättre. Så jag typ tjatade om att han borde åka hem =(.

Hur kan man vara så dum när man hatar att vara ensam? Jag hatar att inte vara med T. Jag vill vara med honom JÄMT.

Hade choklad kvar sen helgen, glass i frysen + att jag gick och köpte 1/2 kg kexchoklad på vägen hem från jobbet. Kul. Nu vill jag bara att allt ska ta slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0