Igår, fredag

Vikt: 62,2 kg
Motion: 2*35 min promenad + 25 min promenad

Frukost: 40 mg Strattera, 2 kapslar omega-3, 1 ägg m kaviar, 1 avocado

Fm-fika: 1 kopp kaffe, 1 skvätt grädde
Lunch: 1 varmrökt makrillfilé, romansallad, 1/2 tomat, 10 svarta oliver, crème fraiche, rom
Em-fika: 1 kopp kaffe, 1 skvätt grädde, 1 liten bit chokladkaka (fin kladdkaka), grädde, vaniljglass
Middag: 1 ägg m kaviar, 1 avocado
Kväll: 4 glas rosévin, några salta jordnötter

Mådde psykiskt dåligt på dagen för att T skulle komma. Messade honom från jobbet och började oroa mig och irritera mig =/. Sa att jag inte ville att han skulle komma och att jag inte orkade med honom.

Jag orkade inte riktigt göra mig iordning och åka iväg efter jobbet. Var trött och på dåligt humör. La mig på sängen och grät lite och kände bara att jag inte orkade med någonting. Men sen gjorde jag ett ryck iaf och duschade och tvättade håret, sminkade mig lite och åt lite middag. Kom iväg en timme senare än jag tänkt, men jag kom iväg iaf! T hade inte kommit hem innan jag åkte, men han kom efter till NRK sen och då kändes det jättebra =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0