Dagens

Igår vägde jag 61,7 kg. Idag vägde jag 63,2 kg. Kul. Not.

Har mått lite illa nästan varje dag och de senaste dagarna har jag haft lite ont i huvudet till och från. På vägen hem från jobbet hade jag lite mer ont i huvudet, kanske pga åskvädret? När jag gick hem från jobbet idag kom åskvädret hit. Det blixtrade och dundrade precis ovanför mig (rädd) och så kom det en störtskur så jag blev helt genomblöt. Har nog aldrig blivit så totalt genomblöt nånsin vad jag kommer ihåg. Kunde vrida ur linnet och shortsen när jag kom hem. Gympadojorna plaskade det om när jag gick. Min väska med innehåll var genomvått. Mobilen också ^^, men den klarade sig iaf =).

Jag skulle vilja lägga in bilder. Jag skulle vilja skriva en massa. Men jag hinner inte. Jag m å s t e sova i tid idag. Gick och la mig försent igår igen och jag har suttit och kämpat med tunga ögonlock idag igen på jobbet =/. Det funkar inte att jobba så. Kan inte sova ordentligt i denna värme heller.

Måste stryka mina shorts nu så att jag har något att ha på mig imorgon och så får jag stryka åtminstone en grej på min lista... Borde kanske ha haft med hetsätning på listan också, så jag hade fått stryka det. Jag vill inte hetsäta mer nu, jag orkar inte och det är inte ens gott.

  • Uppdatera mobilen
  • Dammsuga
  • Tvätta
  • Frysa in köttfärslimpan (som T har gjort ♥)
  • Hämta pod-sändningar från sr.se (nej jag vägrar sverigesradio.se, det är för långt!) som jag kan lyssna på på jobbet, tex "Sommar i p1"
  • Fila naglarna
  • Måla naglarna
  • Stryka shortsen
  • Vattna blommorna

På ett sätt var det lite skönt att få vara ensam ikväll. Jag behövde nästan få hetsäta. Det var så länge sen nu, och jag har ändå haft nåt slags sug efter det. Jag behövde få känna hur det kändes tror jag. Det är inte förrän nu när jag är ensam som jag har tid att tänka ordentligt. Läsa bloggar och komma på (för sjuttioelfte gången) att jag vill ju bli smal. Jag vill inte ge upp och jag vill inte bara skita i allt och äta och äta och äta. Jag vill bry mig om vad jag äter och jag vill inte äta en massa onyttigt skit (som glass och godis). Möjligtvis GOD glass ibland på sommaren. Men det får stanna där. Jag tycker ändå inte att godis och bakverk är särskilt gott egentligen. Läskande frukt och bär på sommaren är mkt godare!

Lättare sagt än gjort, men ändå ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0