Äter

Har läst i bipacksedeln på fass.se att en vanlig biverkning av Strattera är minskad aptit. Mina hungerskänslor har minskat. Är typ aldrig hungrig längre känns det som, ändå äter jag som en häst. Ikväll har jag ätit en hel falafelrulle plus en massa godis. Varför!? När jag inte ens är hungrig! Jag är ju fan helt jävla störd i huvudet. Jag har bara fått för mig att jag måste äta en massa grejer. Det är som mina gamla tvångstankar. Mina starta-om-tankar. Samtidigt som jag har en känsla av att jag inte bryr mig. Jag skiter i allt.

Jag skiter i att banta och jag skiter i att spy. Jag bara äter. Fast jag inte är hungrig. Usch, jag är vidrig. Nu, nu när jag har världens chans att bli smal. Varför måste jag göra så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0