Misslyckande

Jag har HETSÄTIT för första gången i år. Firar jag att jag har gått ner i vikt eller vad fan håller jag på med??

Igår när jag ställde mig på vågen visade den 60,2. Trodde först att "jaja, 61,2 kg, det var ju ok ändå", men sen såg jag att det stog sextio och inte sextioett =). Vad glad jag blev! Och sen imorse då.. Åt lite naturgodis på kvällen med T igår och ändå stod vågen på 59,6 idag!!! FEMTIO-nånting!!!! Fatta glad!! Haha =P. Känns som jag vägt nåt på 60 i åratal nu (iaf typ ett år el nåt?).

Det måste bero på att jag inte hetsätit på hmm.. 3 veckor? Längsta uppehållet hittills tror jag. Tror jag spydde dan före julafton (mitt minne existerar knappt).

Idag skulle T fika med en kompis kl 18. Jag köpte naturgodis efter jobbet. Tänkte att vi skulle ha det ikväll. Hade köpt godis igår också (idiot!) som jag hade kvar hemma. Åt middag ensam och sen skulle jag bara äta några godisbitar efter maten tänkte jag... Men jag kan ju inte sluta. Inte när jag är ensam =(. FAN FAN FAN.

Tänk om detta kunde bli enda hetsätningen i år? Vilken framgång det skulle vara. Tyvärr har jag väääääldigt svårt att tro det.

Det är äckligt med godis! Jag tycker verkligen inte att det är särskilt gott längre. Jag vill verkligen inte tillbaka till varje-kväll-hets igen! Jag orkar inte! Jag vägrar!! Jag måste sluta köpa hem godis när jag är ensam, äta ordentligt och planera mina måltider.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Ida Jansson

Jag måste bara säga att jag känner igen mig såååå väl i det du skriver. Jag känner exakt samma sak. Äter godis fast det inte är så gott. Kan inte sluta. Hetsäter när jag är ensam mm.

Jag hejjar på dig!

Kram

2010-01-21 @ 21:55:39
URL: http://idahoo.bloggproffs.se
Postat av: Simone

Men varför köper du hem godis om du ändå vill (eller borde) äta det???

2010-02-04 @ 22:12:18
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: pussel

Simone: Jaa det kan man ju undra...

2010-02-06 @ 14:27:17
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0