Jävla skitvecka!

Var uppe på 62,9 kg härom dagen. Jag orkar inte leva mer. Fan att man ska känna att nästan allt är tiptop en dag för att sedan rasera allting så fort man kan! Varför!? Jag orkar inte!!

Har sån jävla ångest nu, T står i duschen. Själv var jag väl en timme i badrummet nyss. Gick på toa och duschade, men emellan rev jag upp alla sår jag har i ansiktet, pillar sönder allt jag kan. Förstör mig själv. Får mer och mer ångest för att allt tar så lång tid. Orkar liksom inte ta mig in i duschen. Orkar bara sitta där på toaletten och förstör mitt liv.

Hetsätit tis, ons, tors, fre den här veckan. Idag har jag ätit en bra frukost. Skönt, men har ändå ångest för att jag vet hur det blir så fort T åker hem imorn. Jag orkar inte mer och jag vill inte leva längre.

Kommentarer
Postat av: Ida Jansson

Har du ingen hjälp?

Själv går jag på behandling i Mora på MHE-kliniken. Toppenbra!

2010-02-07 @ 11:52:07
URL: http://idahoo.bloggproffs.se
Postat av: Ppussel

Mjo, jag går hos en terapeut, men det hjälper typ inte. Sitter bara och pratar lite om vad jag känner och vad som hänt den senaste veckan.



Kan tänka mig att det är bra. Den har väl bra rykte, men också lång kö för att få komma dit?

2010-02-08 @ 21:42:07
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: L

Jag vet vad du går igenom... har provat alla möjliga behandlingar men inget har funkat, vet att det bara hänger på mig nu.. Men det gör inte saken lättare. Skulle vara skönt att snacka med dig över e-post, skulle ju kunna pusha och peppa varandra?

förstår om du inte har tid lr så men här har du min mejl address iallafall!



MVH



L

2010-02-08 @ 21:50:00
Postat av: Ida Jansson

Jag behövde bara vänta ett par veckor!

Tycker du ska söka dig dit om du VILL bli frisk och fri.

Du kan bli frisk där. Lovar!

Sök!!!!

2010-02-12 @ 22:57:16
URL: http://idahoo.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0