Psykakuten

Jag har ganska nyligen kommit hem från psykakuten. Den här ggn tyckte läkaren att jag skulle stanna kvar över natten, men jag ville inte. Mamma kom och hämtade mig.

Fick Theralen som jag bad om. Ville ha något ångestdämpande som inte är beroendeframkallande. Tog 10 mg Stesolid igår och 5 mg idag. Fick av mamma. Det hjälpte så att jag blivit trött och somnat, men det är vanebildande =/. Mkt bättre läkare på psykakuten den här ggn jämfört med förra.

Mitt satans "ångestanfall" har hållit i sig sen julaftonskvällen. Det är fan tredje dagen idag! Inte konstigt att jag inte står ut =(. Jag står fan inte ut! Nu efter dagens Stesolid känns det bättre. Ringde och skrek och gormade på stackars T förut på eftermiddagen så han ringde polisen. Dom kom när mamma åkt hem och jag hade somnat av Stesoliden. Öppnade dörren iaf annars hade dom brutit sig in. De satt här och pratade och ringde en massa samtal hit och dit och sen skjutsade dom mig till psykakuten tillslut. Det kändes skönt då att någon brydde sig. Poliserna var snälla. Jobbigt att sitta på psyket i hundra år och vänta. Åkte väl dit vid 19-tiden och kom hem lite före 24. Ändå var det ingen där i väntrummet före mig.

Jaja. Får väl se hur morgondagen blir. Om den blir lika förjävlig måste jag verkligen ta livet av mig. JAG ORKAR INTE MED DEN HÄR SKITEN LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!! Mamma har gått och lagt sig. Hon sover över här, liksom igår. Imorgon måste hon till Sthlm till min farmor och då vet jag inte hur jag ska göra. Stanna kvar här ensam eller följa med. Det är bugg här imorn kväll och det skulle nog vara kul att vara med på det. Men vill inte vara ensam =(. Har pratat med T nu på kvällen och han kan tänka sig att komma hit på tis kväll eller ons kväll. Jag längtar efter honom så att jag kan dö. Det enda jag vill är att få träffa honom, samtidigt vet jag att det är jättedumt att jag träffar honom. Jag borde bryta kontakten. Men jag vill inte leva när jag inte är med honom! Jag vill inte ens tänka på att välja bort att träffa honom. USCH. Han måste komma!! Jag mår ju skit ändå varenda jävla dag, då kan jag väl få må lite bra och mysa med honom ett par dagar åtminstone och glömma allt elände för en stund? Även om det bara är för stunden? Det är väl bättre det än att jag mår dåligt onsdag och torsdag också och bara längtar efter honom ändå??

Jag vill vara med min älskade T och jag tänker vara det när jag får chansen.

Usch. Morgondagen MÅSTE bli en bättre dag än idag och igår. FY fan.

Jag tål inte att vara ledig från jobbet. Jag måste ha mina rutiner. Nu har allt spårat ur och ingen hjälper mig att planera dagarna. Jag klarar inte av att leva ensam och inte med mamma heller som är lika jävla dålig som jag på allting =(.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Myza

Hur har det gått efter den där dagen? Fortfarande ledig från jobbet? Träffat T? Ta hand om dig!!!

2011-01-03 @ 18:18:04
URL: http://bulimianevrosanblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0